vrijdag 16 maart 2018

Comedian Kamal Karmach


Comedian Kamal Karmach (26) werd destijds gelanceerd als de man die 120 kilogram had verloren. Op dit moment gaat zijn carrière voor de wind. Toch is hij niet helemaal gelukkig, het stresserende leven deed hem overvloedig eten en hij is terug heel wat bijgekomen zo vertelt hij op Radio 1. “Ik ben destijds gelanceerd als de persoon die 120 kilogram is afgevallen, maar nu is de klap des te groter nu ik terug mollig ben”, begint Kharmach. ’Ik ben beginnen aankomen in september. Mijn donutzaak ging open in Antwerpen en de voorbereidingen van ‘Het collectieve geheugen’ (zijn eigen programma op één, nvdr) gingen ook van start. Twee weken voor de opnames moest ik naar de stylist om mijn kleren uit te kiezen en tijdens de opnames pasten die niet meer. Ik moest vaak dezelfde broek aandoen omdat de anderen niet meer pasten.” De comedian vindt het belangrijk om ook zijn verhaal te vertellen als het minder goed met je gaat. Heel veel mensen willen alleen maar over succes praten, niet over de moeilijkheden. “Ik weiger pertinent om dat te doen,” zegt Kamal. Hij is bereid om te praten over de andere kant van het verhaal. “Ik ben heel fier op het feit dat ik durf te zeggen dat het niet goed gaat met me,” vertelt hij. ”Ik ben een hele normale mens. Ik ben afgevallen, succesvol geworden, maar ik ben inmiddels ook terug bijgekomen en daar ben ik ook onzeker over. Ik ben een normale mens”, aldus Kamal.




Bron : Het laatste Nieuws.

1 opmerking:

  1. Инстраграмм остается самой популярной на данный момент площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, поэтому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru по ссылке http://jaibyrd.xepher.net/Utopia/posting.php?mode=quote&f=24&p=17246

    BeantwoordenVerwijderen